button

button 1

button 2

Water op je buik

op .

olandhorst1.jpg
Eerlijk toegeven.. eigenlijk komen wij hier niet graag, maar als de jaren vorderen valt er zo nu en dan iemand weg en dan sta je daar weer op de Olandhorst in Lelystad.

Hoewel het een plek is waar veel mensen met zakdoekjes rondlopen durven wij de stelling aan dat deze begraafplaats één van de mooiste plekjes is in de stad.

Het uitzicht vanuit de aula is schiterend. Met een beetje geluk wordt het publiek getrakteerd op zonnestralen die de bewuste dag net mooi door de bomen vallen. Reden voor nog meer zakdoeken.

De begraafplaats op zich is ook meer dan een wandeling waard.

Het enige minpunt dat we zouden kunnen noemen is het ontbreken van airco in de gerenoveerde Aula. Vooral in de zomer is deze ruimte een oven.... maar goed... waar zeuren wij over.. wij leven nog..
olandhorst2.jpg

Reacties   

# Kitty 20-09-2007 22:22
HAHAHAHA! Ik vind dit een geweldig stukje!

In de zomer een oven :D Het is notabene een crematorium, dus met recht een oven! Ik schijn niet over begraafplaatsen te moeten wandelen, want mijn stem is vrij luid en ik heb ook vaak nog wel m'n mening over bepaalde graven e.d. Daar moet je dan blijkbaar je mond over houden, maar ja... ik ben ik en ik zeg wel eens hardop wat ik vind en denk...

Ach en we denken maar zo: over 100 jaar zijn we allemaal dood....
Antwoorden

Plaats reactie

Beveiligingscode
Vernieuwen