button

button 1

button 2

nieuws voor ouwe lullen

op .

Beste Lelystadters,

We hebben weer een gat ontdekt. Het betreft een gat in de markt.

Het wemelt in de stad van oudere jongeren. Van die lui (30 +) met één of twee kids en een woekerhypotheek die elkaar op zaterdagavond aankijken met de bekende vraag "is dit alles?".
motown-a3-poster-lr.jpg
Voor deze lui is er hoop! Via via werden wij uitgenodigd voor een feestje bij de Heeren van Stael. What the *FF* ... Heeren van Stael??? Wa is da? Het blijkt een uitgaansgelegenheid in... jawel.... ons eigen Lelystad!?

Ze organiseren themafeesten voor de bankhangers die nog één keer in het leven de heupen willen testen. Zaterdag 4 april is het Motown Soul Night. Kennelijk gaat dit gat in de markt als lopend vuurtje door Lelystad want er was zaterdag 21 maart al geen *FF*king kaartje meer te krijgen.

Horeca! Vergeet feestjes voor comazuipende, vernielende en indrinkende jongeren. Dertig+.. daar is geld aan te verdienen!

Hopen dat dit reclamepraatje ons 4 kaarten oplevert. Hebben we wel verdiend vinden wij. Organisatie van dit feest klik HIER!

Reacties   

# Soulmate 22-03-2009 11:02
Ook geprobeerd kaarten te krijgen maar was ook te laat :-(
Antwoorden

# Arie 22-03-2009 14:01
Ouwe lullen moeten weg! Nee hoor ik ben al te oud maar leuk voor de dertigers en veertigers
Antwoorden

# Kitty 23-03-2009 23:21
Ik zou zo zeggen: veel plezier... Ik heb geen woekerhypotheek en ook geen kinderen, maar zaterdagavonden thuis zijn de fijnste die er zijn.
Antwoorden

# Beertje 01-04-2009 13:10
Kijk er al maanden naar uit om met m'n vriendinnen er heen te gaan , is het UITVERKOCHT !!!!! Boehoehoehoe .......wat een shit zooi........... .
Antwoorden

# barry 31-05-2009 16:58
hoezo ouwe lullen?
wij hebben een goed leven achter de rug en weten wat muziek is,beter dan die stink jeugd van tegen woordig die rond loopt te hangen en alles sloopt,e iets van muziek weet,laten wij maar bank hagen en swinge in plaats van blowen zuipen,en onheil uithale
Antwoorden

Plaats reactie

Beveiligingscode
Vernieuwen